تبلیغات
:{ بیمه کار آفرین 5533 }: - بیمه ای برای تمام فصول
 
:{ بیمه کار آفرین 5533 }:
امروز توانی و ندانی فردا كه بدانی نتوانی
درباره وبلاگ


بیمه کارآفرین نمایندگی 5533 در راستای معرفی انواع بیمه و بیمه عمر و سرمایه گذاری برای عموم مردم اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده است و باتوجه به احساس نیاز روزافزون هموطنان برای داشتن بیمه نامه عمر مزایا و تسهیلات پیشرفته ترین بیمه عمر ارائه شده در ایران معرفی میگردد لطفا در صورت تمایل سئوالات و نظرات خودرا ارسال فرمایید.

جهت مشاوره رایگان با شماره

09123161251
و
09196248991 تماس حاصل فرمایید.


E.MAIL : karafarin5533@yahoo.com
karafarin5533@gmail.com



مدیر وبلاگ : م.ت اقدام
نویسندگان

چرا بیمه‌نامه عمر کارآفرین بیمه‌ای برای تمام فصول است؟

(مصاحبه دکتر خلیلی قرد با روزنامه دنیای اقتصاد در شماره ۱۴۰۱)

.

هرچند مجوز فعالیت بیمه كارآفرین برای صدور انواع بیمه‌های اموال‌، اشیاء و مسوولیت بود، اما مدیران ارشد این شركت بحث بیمه‌های عمر را جدی گرفته و مصربودند این رشته بیمه‌ای كه سهم‌‌ آن از كل پرتفوی صنعت بیمه كشورمان كمتر از 10‌درصد بود به موازات سایر رشته‌ها توسعه یابد.
مسوولان بیمه‌ كارآفرین با دعوت از دكترفریدون خلیلی‌فرد كه دارای درجه دكترای مدیریت بیمه از انیستیتو مدیریت بیمه عمر در آمریكا بود، مدیریت بیمه‌های عمر مطابق با پیشرفت‌های روز دنیا را راه‌اندازی كردند.
خلیلی فرد تجربه مدیریت منطقه خاورمیانه واروپای شمالی شركت بیمه عمر (AIG‌) از آمریكا و مدیریت منطقه مركزی (چهار ایالت مركزی) بیمه استاندارد لایف آمریكا را در كارنامه كاری خود دارد كه بعد از بازنشستگی از صنعت بیمه آمریكا به ایران مراجعت و اكنون به عنوان معاون بیمه‌ كارآفرین مشغول فعالیت است.
طرح آموزش نمایندگان فروش مخصوص بیمه‌های عمر در كشور كه توسط بیمه مركزی ایران تصویب شد از طرح او بود و امروز نزدیك به 50‌درصد پرتفوی بیمه كارآفرین در انحصار بیمه‌های زندگی است. خلیلی فرد معتقد است طرح بیمه عمر کارآفرین متناسب دو دوره مرگ و حیات است و اعضای خانواده بیمه گذار پس از مرگ او از مزایای اقتصادی بیمه‌نامه بهره‌مند می‌شوند و بدین ترتیب کسی که بیمه‌نامه عمر کارآفرین دارد هرگز نمی میرد و برای خانواده‌اش همیشه زنده است.
گفت‌وگوی دنیای اقتصاد را به مناسبت سمینار بیمه و توسعه كه با موضوع توسعه بیمه‌های عمر برگزار می‌شود را دكترخلیلی فرد بخوانید:
آقای دكتر لطفا نظر خود را در خصوص بیمه‌های عمر و تاثیر آن در اجتماع بفرمایید؟
بیمه‌های عمر امری بسیار حرفه‌ای فنی است و اثرات آن در جامعه بیشتر از رشته‌های بیمه‌ای اموال و اشیاء است‌، به طوری‌كه هم امروز بیمه‌گذار را دربرمی‌گیرد و هم فردای اورا. این بیمه‌نامه هم به درد زمان حیات بیمه‌گذار می‌خورد هم مشكلات زمان فوت او را می‌تواند حل نماید. بنابراین بیمه عمر بیمه‌ای برای تمامی فصول است.
توجه داشته باشید اثرات مالی و احساسی بیمه‌نامه عمر به ویژه عمر پس‌اندازی بر روی برنامه‌ریزی‌های خانواده برای آینده بسیار موثر است.
بیمه‌های عمر در ایران چه وضعیتی دارد؟
متاسفانه آن‌طور كه باید بیمه‌های عمر در ایران مورد توجه نبوده و طرح‌هایی كه طی سال‌های گذشته ارائه شد به خاطر عدم دسترسی به تجربیات و بازاریابی روز دنیا به حالت بسته‌ ای عرضه و توان پاسخگویی به نیاز مردم را نداشت. به طوری كه بیمه‌گذار یك حق‌بیمه ثابت را طی مدت ثابتی برای یك سرمایه ثابت پرداخت می‌كرد كه توان پاسخگویی به رشد نیازها‌ی افراد با توجه به رشد نرخ تورم را نداشت.
تاثیر رشد نرخ تورم در بیمه‌های عمر به چه میزان است؟
هرچند نرخ تورم در بسیار از كشورها پایین است و بسیاری از كشورها مانند تركیه توانسته‌اند با تدبیر رشد نرخ تورم را كنترل و آن را تا رقم قابل توجهی كاهش دهند، اما به هرحال تورم مساله جدی است و تاثیر مستقیمی بر ارزش پول دارد و اگر در خرید یك كالا توانایی نگه داشتن ارزش پول را نداشته باشیم آن كالا به درد نخواهد خورد. به ویژه سرمایه بیمه عمر و پس‌انداز باید این ویژگی را داشته باشد و بتواند ارزش سرمایه‌‌خریداری شده را حفظ نماید.
به نظر شما صنعت بیمه كشورمان طی سال‌های گذشته برای پوشش نرخ تورم كاری انجام نداده‌اند؟
هرچه مسوولان امر تصمیم به گسترش بیمه‌های عمر در كشور گرفتند شركت‌های بیمه به جای آنكه طرح جدیدی ارائه دهند بیشتر با الفاظ بازی كردند و با نام‌های بیمه ازدواج و جهیزیه و دانشجویی همان طرح را معرفی كردند كه البته هیچ تاثیری نداشت.
بیمه كارآفرین و یا بهتر بگویم شما با چه طرحی فروش بیمه‌های عمر را آغاز كرده‌اید؟
وقتی بیمه كارآفرین با تلاش بسیار موفق به اخذ مجوز فعالیت شد‌‌، مسوولان ارشد آن كه اتفاقا از بزرگان صنعت بیمه بودند تصمیم گرفتند در ارائه بیمه‌های عمر یك تحول اساسی به وجود آورند و بیمه‌نامه‌ای متناسب با نیاز افراد را به مشتریان عرضه كنند. در اینجا نباید همكاری و حمایت بیمه مركزی از طرح‌های نو را نادیده گرفت و از مسوولان آن تشكر كرد. به هر تقدیر بیمه ‌كارآفرین فعالیت خود را آغاز و از اینجانب برای توسعه بیمه‌های عمر دعوت شد. نتیجه این مشاركت ارائه آخرین طرح بیمه‌های عمر مطابق با استانداردهای بین‌المللی دنیا بود كه توسط بیمه كارآفرین عرضه شد.
در واقع این نوع بیمه‌نامه عمری كه در بیمه كار‌آفرین عرضه می‌شود همان بیمه عمر رایج در كشورهای دنیا است.
در دوران تحول در صنعت بیمه قرارداریم به نظر شما برای متحول كردن بیمه‌های عمر چه اقداماتی باید انجام داد؟
توجه داشته باشید تحول از نظر نوع بیمه به وجود آمده است و بیمه كارآفرین همان‌طور كه اشاره كردم یك طرح جدید را ارائه كرد كه پس از آن چند شركت بیمه‌خصوصی دیگر هم طرح‌های دیگری ارائه دادند.
بیمه كارآفرین امروز بیش از 80هزار نفر بیمه‌گذار بیمه عمر دارد و آمار سهم رشته عمر در پرتفوی بیمه كارآفرین در پایان 6ماهه اول سال 86 معادل 2/36‌درصد بود كه در آخر آبان ماه این رقم به 82/44‌درصد افزایش یافت و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال  88 به 50‌درصد برسد.
بنابراین امروز تحول در نوع رشته به وجود آمد و دیگر بازار نیازمند تحول است.
ممكن بیشتر توضیح دهید؟
تحول نیازمند تحول بازار است‌، باید جامعه را با بیمه عمر آشتی داد و فرهنگ‌سازی كرد.
باید نمایندگان ویژه بیمه عمر را به درستی آموزش داد و به آنها آموخت كه به هر قیمتی بیمه نفروخت بلكه بیمه‌نامه‌ای متناسب با نیازهای بیمه‌گذار برایش صادركرد.
بیمه‌نامه عمر یك شخص بسیار حساس است و با سایر خریدهای او متفاوت است و به راستی برای هر یك نفر باید فقط یك بار بیمه‌نامه عمر صادر كرد و این بیمه‌نامه باید منعطف باشد و به درد تمام سال‌های عمر او بخورد. در واقع ذخیره سال‌های عمر بیش از سرمایه به نفع بیمه‌گذار است و سودآوری شخص از خرید بیمه‌نامه عمر با ذخایر سال‌های بیشتر از رشد قابل توجهی برخوردار است.
برای حفظ مشتری باید چه كرد؟
صداقت بهترین روش برای موفقیت است. باید درزمان فروش بیمه‌نامه حقایق را گفت و پوشش‌های خریداری شده را به درستی تعریف كرد و از وعده و وعیدهای دروغین به شدت دوری كرد. باید تعهدات مالی و معنوی فرد در جامعه به درستی شفاف شود و برای پوشش جامع آنان بیمه‌نامه‌ای متناسب با نیازها عرضه گردد.
اگر به بیمه‌گذار دروغ بگوییم او دیگر نه تنها برای ما نیست، بلكه دیگر از هیچ شركت بیمه‌ای خرید نمی‌كند و این عین گناه است.
برای حفظ مشتری و رعایت رفتار حرفه‌ای توسط عوامل بیمه‌ای باید شركت‌ها خود پلیس صنعت بیمه باشند و منتظر نباشند كسی از بیرون بیاید و شرایط را كنترل كند.
بیمه‌گر خود باید پلیس نماینده‌اش باشد و این كار از وظایف بخش نظارت بیمه مركزی نیست.
كنترل می‌تواند وظایف یك گروه با حضور شركت‌های بیمه و سندیكای بیمه‌گران باشد تا در زمان بازخرید بیمه‌نامه عمر معلوم شود علت واقعی بیمه‌گذار چیست؟ رقابت صحیح باید حرف اول را در بازار بزند.
آقای خلیلی فرد به نظر شما رقابت كنونی در بازار بیمه عمر چگونه است؟
كشورما دارای جمعیت 70‌میلیونی است و دارای پتانسیل بسیار بالایی است، اگر افرادی را هم كه از پرداخت اقساط حق بیمه خود صرفه‌نظركرده‌اند را هم حساب كنیم شمار كل بیمه‌شدگان بیمه‌های عمر كشور ما كمتر از یك‌میلیون و 200‌هزار نفر است. ما باید با چه كسانی رقابت كنیم؟
هیچ شركت بیمه‌ای توان تحت پوشش قراردادن این جمعیت عظیم را به تنهایی ندارد و بازار جای كار بسیار دارد، كسی در این بازار می‌ماند كه صداقت داشته باشد.
به نظر شما فروش بیمه‌نامه الكترونیكی موجب كنترل بسیاری موارد می‌شود؟
برای فروش سایر رشته‌ها اینترنت وسیله مناسبی است، اما فروش بیمه عمر نه. برای خرید بیمه‌نامه عمر باید بسیاری از سوالات پاسخ داده شود و بیمه‌گذار با اطمینان از بیمه‌گر خود بیمه‌نامه بخرد.
برای فروش بیمه‌نامه عمر اینكه در ماه چقدر پول بدهید و آخر سال چه میزان پول دریافت كنید كافی نیست





نوع مطلب : بیمه عمر كار آفرین، 
برچسب ها :


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :